Inlaturarea halenei | Noutati | parodontax

Bacterii din gura, O nouă specie de bacterie în cavitatea bucală umană

Din fericire, există modalități simple de a rezolva această problemă stânjenitoare, dar pentru a găsi cea mai bună soluție de înlăturare a halenei trebuie să știi care este cauza respirației urât mirositoare în cazul tău. Asta se întâmplă deoarece bacteriile din placa bacteriană descompun resturile de alimente din gura ta și eliberează un gaz cu miros neplăcut. De asemenea, bacteriile respective pot cauza carie dentară și afecțiune gingivală. Alege pasta de dinți parodontax, deoarece aceasta are o formulă slab abrazivă pe bază de bicarbonat de sodiu, care asigură îndepărtarea fizică a depunerilor de placă bacteriană de-a lungul liniei gingivale.

Când ne gândim la microbi, avem grijă să ne spălăm pe mâini, dar şi legumele şi fructele pe care le consumăm. Uităm însă un lucru foarte important: igiena orală.

Halenă, halitoză sau respirație urât mirositoare – cauze și tratament

Ştim deja cu toţii că românii sunt deficitari la acest aspect. Însă oare nu şi-ar schimba complet atitudinea dacă ar şti de pericolul pe care îl ascunde jungla din gura lor? Medicul stomatolog Ionuţ Leahu ne spune care sunt cel mai frecvent întâlnite afecţiuni ale cavităţii orale şi cum putem preveni apariţia acestora. Îngrijit nu eşti, iată ce-o bacterii din gura păţeşti!

De la culoarea şi textura buzelor şi a limbii, până la mirosul respiraţiei, gura noastră vorbeşte despre ceea ce se întâmplă în organism.

Cum scapam de respiratia urat mirositoare

Bacteriile atrag, în primul rând, carii dentare şi gingivite. Aici sunt incluse o gamă variată de probleme, de la infecţii, la inflamaţii şi dureri.

bacterii din gura

În cazul de faţă, doar prevenţia te scapă de neplăceri. O altă problemă, la fel de întâlnită, bacterii din gura respiraţia urât mirositoare sau halena.

O nouă specie de bacterie în cavitatea bucală umană

Halena apare, în general, din cauza unor probleme gastrice sau a unei igiene orale necorespunzătoare. Respiraţia neplăcută este cauzată de compuşii volatili ai sulfului, care sunt produşi prin descompunerea resturilor alimentare de pe suprafaţa dinţilor şi a limbii.

• Afecţiuni ale gurii - Bacteriile, pericolul care pândeşte la orice pas!
  • Halenă, halitoză sau respirație urât mirositoare – cauze și tratament – Blog Oralix
  • Cea mai periculoasă bacterie din gura noastră. Cum ne ferim de ea

Totodată, halena poate apărea şi din cauza sinuzitelor, amigdalitelor sau inflamaţiilor în gât, afecţiunilor faringelui, stomacului sau intestinelor. Acestea apar, cel mai frecvent pe limbă, pe interiorul obrajilor şi a buzelor. Aftele nu sunt contagioase, dar netratate, pot deveni dureroase. În episoadele active, persoanele se alimentează greu sau chiar evită să mănânce.

De la caz la caz, stomatita poate fi însoţită şi de hipersalivaţie, de înroşirea generală a gurii, iritabilitate şi respiraţie urât mirositoare.

Site-ul de stiri Nr.1

Candidoza orală este o altă problemă cauzată de o igienă precară. Această afecţiune este întâlnită la  persoanele care fumează ţigări fără filtru. Atenţie la modificarea gustului, a mărimii sau a aspectului limbii. Ionuţ Leahu. Orice modificare de gust, aspect, culoare sau mărime indică necesitatea unei vizite la medicul dentist.

bacterii din gura

Adesea, aceste probleme îşi pot găsi rezolvarea rapid şi ieftin, prin tratamente sau intervenţii protetice. Să nu uităm că există şi cazuri în care neatenţia sau ignoranţa poate schimba destine.

unde papiloamele sunt îndepărtate pe ochi

Aici vorbim despre cancerul oral. Ionuţ Leahu, manager al Dr.

• Conopidă de conopidă
  • Miercuri, 22 Februarieora Oricat de neplacut ne-ar fi sa ne gadim la asa ceva, stim cu totii ca gura noastra adaposteste colonii de bacterii.
  • Bomba din gura noastră. Câte sute de specii de bacterii trăiesc în cavitatea bucală - wishstudio.ro
  • O nouă specie de bacterie în cavitatea bucală umană
  • Din acest motiv, este important să înțelegi mai bine care sunt cauzele halenei.
  • Inlaturarea halenei | Noutati | parodontax
  • Evitare cauze gingivita | Noutati | parodontax
  • Simptomele viermilor de pământ la adulți

Leahu — Clinici Dentare  a înţeles necesitatea ca pacienţii săi să afle, încă din fază incipentă, dacă prezintă sau nu risc de cancer oral. În doar două minute, printr-o consultaţie de rutină, aparatul Vel-scope îţi spune dacă eşti în pericol. Ionuţ Leahu, medic dentist, competenţă Implantologie Orală.

CUM SĂ SCAPI DE HALENĂ

Depistat la timp, cancerul oral poate fi tratat mai uşor, prin metode mai puţin invazive sau traumatizante, iar reuşita va fi mai mare. Dacă nu vrei să treci prin toate aceste bacterii din gura, dr. Igiena zilnică te ţine departe de microbi Spaţiile dintre dinţi, gingii, cerul gurii, limbă sau sub limbă, sunt invadate de aceste mici vieţuitoare care duc o viaţă extrem de activă.

bacterii din gura

La fel ca oamenii, unele dintre ele sunt paşnice, utile, altele însă, neţinute sub control, devin extrem de agresive şi dăunătoare. În salivă sunt nu mai puţin de de specii de bacterii şi de microorganisme rămase neidentificate. Dacă vrem ca aceste bacterii să nu ne afecteze sănătatea, trebuie să urmăm îndeaproape trei paşi zilnici. Primul, şi cel mai important, este periajul dentar, prin care eliminăm depozitele de mâncare rămase între dinţi şi masăm gingiile.

Periajul nu este suficient, ci trebuie completat şi de folosirea unei ape de gură.

Arata-i copilului tau ce poate pati daca mananca cu mainile murdare!

Atât în supermarketuri, cât şi în farmaciile din România, vei găsi ape de gură cu sau fără alcool şi cosmetice care doar maschează respiraţia neplăcută. Ritualul nu trebuie să se încheie aici.

Snap Îna apărut un antiseptic care ajuta la curățarea podelelor, eliminarea mirosurilor neplăcute și tratarea bolilor venerice. Creatorul, Joseph Lister, și-a numit produsul Listerinecare, aparent, e o apă de gură foarte bună, datorită concentrației de Un studiu publicat recent în jurnalul Sexually Transmitted Infections a descoperit că răposatul Lister nu era un escroc: produsul lui funcționează la fel cum spun reclamele și reduce semnificativ coloniile de bacterii gonoreea din cavitatea bucală și gât.

Aceşti trei paşi pe care îi poţi face acasă, nu trebuie să te ţină departe de medicul dentist. Citește și:.